Mode

Lous and The Yakuza is het gezicht van Louis Vuitton's campagne herfst-winter 2020-2021

De Belgische zangeres Lous and The Yakuza blijft haar stempel drukken op de modewereld en wordt een van de gezichten van Louis Vuitton's herfst-winter 2020-2021 campagne.
Reading time 2 minutes
© Louis Vuitton

De geboorte van een Belgisch mode-icoon. Na de Parijse modeweken te veroveren, front row bij Dior, en zelfs het defilé voor Chloé's herfst-wintercollectie 2020-2021 te lopen, is zangeres Lous and The Yakuza, de echte Franstalige muzikale sensatie van het moment, uitverkoren als een van de gezichten van de nieuwe Louis Vuitton-campagne.

1595942372121744 fw20 hd lousandtheyakuza

De campagne Louis Vuitton Fall-Winter 2020-2021, die voor het eerst werd gefotografeerd en geregisseerd door de artistiek directeur van het historische huis Nicolas Ghesquière, drukt een eigentijdse vrijheid uit, in het pure plezier van kleding waar alle stoutmoedigheid is toegestaan. Om dit alles te realiseren, nodigde de ontwerper zijn fashion family uit voor een shoot in zijn huis aan de Quai Voltaire in Parijs. Onder hen zijn bekende gezichten zoals Franse actrices en vrienden van de couturier Léa Seydoux en Marina Foïs, maar vooral de Belgische zangeres Lous and The Yakuza. "Ik vond het interessant om mijn werk tot tegen het punt van fotografie te duwen. Het hele creatieve proces doorlopen, de laatste hand leggen aan mijn collectie. Deze reeks bestaat uit portretten van personen die mij allemaal bijzonder zijn en ik vond het leuk om nieuwe connecties te vinden met mensen die ik al kende (...) ", zegt de designer.

Op het gebied van kleding geeft de campagne de iconische tassen van het huis - de Capucines, de Twist, de Pont 9 en de Dauphine - een prominente plaats en omvat de nieuwe SINCE 1854-lijn. Het nieuwe Monogram, een kostbare jacquard versierd met de datum 1854, is bedoeld als een handtekening die doet denken aan het jaar waarin het Franse huis werd gesticht. Het staat trouwens op enkele van Louis Vuitton's must-have it-tassen - de Dauphine, Neverfull en Petit Noé - maar ook op een garderobe van benodigdheden en accessoires.
 

Een nu al iconische campagne die in september 2020 in modetijdschriften over de hele wereld zal worden onthuld.

Lees ook

Aanbevolen voor jou