HOMMES

5 beauty merken gelanceerd door beroemde mannen

Of het nu gaat om Machine Gun Kelly's nieuwe genderneutrale nagellak of Harry Styles' 'clean life' merk, mannelijke beroemdheden maken een statement met hun intrede in de beautywereld.
Reading time 3 minutes

Door beroemdheden gelanceerde beautylijnen blijven groeien. Van Rihanna's baanbrekende imperium, Fenty Beauty, tot Selena Gomez' Rare Beauty, tot Ariana Grande's R.E.M. Beauty, het is duidelijk dat er geen einde komt aan de groei van producten en lijnen die de beautyindustrie verstoren.

Meer recentelijk zijn ook mannen begonnen de schoonheidssalon te betreden. Beroemdheden als Machine Gun Kelly, Harry Styles en Pharrell worden verwelkomd in de schoonheidsindustrie en tonen hun nagellak- en huidverzorgingslijnen.

Een kans om vijf beautymerken te ontdekken die door mannelijke beroemdheden zijn gecreëerd en die een broodnodig gesprek op gang helpen brengen over het belang van schoonheid en zelfexpressie bij mannen.

UN/DN LAQR door Machine Gun Kelly

1638788118077262 bad dreams set1638788118033958 bad dreams set 1
1638788118140961 undngirlmgkmashuplogo1638788118097514 box 13

Machine Gun Kelly's UN/DN LAQR lijn van genderneutrale nagellakken lanceerde op 2 december, en is gebaseerd op zelfexpressie. Met een unieke reeks neutrale en zachte pasteltinten gemengd met popkleuren en speciale topcoats (waaronder drie verfspetterpolishes), zijn de 10 tinten ontworpen om op te vallen en een verscheidenheid aan manieren te creëren om het onverwachte tot uitdrukking te brengen. Namen zijn Sandstorm (beige), Writer's Block (grijs), Slippery When Wet (pastelroze), en Nothing (Matte)rs, de top coat. 

Pleasing door Harry Styles

Harry Styles heeft zich altijd buiten de norm begeven, of het nu gaat om zijn garderobe op het podium, zijn fotoshoots voor tijdschriften of zijn flitsende nagelkunst. Met zijn merk Pleasing biedt de zanger een verscheidenheid aan veganistische en curelty free producten, van huidverzorging tot nagellak, die helpen om kleine momenten van vreugde te creëren voor iedereen.

Humanrace door Pharrell Williams

De duurzame Humanrace-lijn van Pharrell Williams is ontwikkeld met de hulp van zijn dermatoloog van 20 jaar en is gebaseerd op zijn eigen wellness-reis. Het merk biedt huidverzorgings-, lichaamsverzorgings- en thuisverzorgingsproducten, waaronder een drie-stappen-regime dat wordt ondersteund door klinische praktijken en is ontworpen om een rijke hydratatie te garanderen voor een blijvende gezonde huid. 

MANTL door Karamo Brown

Karamo Brown, van de show Queer Eye, heeft een bekroonde huidverzorgingslijn gecreëerd, MANTL, die mannen helpt hun kale hoofd te omarmen en te beschermen met een serie reinigers, vochtinbrengende crèmes, zonnefilters en matterende vellen op maat voor het gezicht en de hoofdhuid. In plaats van een reeks serums ter voorkoming van haaruitval te presenteren, moedigt MANTL mannen aan hun ware gezicht te laten zien en de perceptie van kaalheid in de wereld in twijfel te trekken.

Crete door Lil Yachty

De laatste jaren voelen meer en meer mannen zich aangetrokken tot nagellak en kunst als een vorm van zelfexpressie. Rapper Lil Yachty voegt zich bij dit rijtje met zijn merk Crete, een innovatieve nagellaklijn met een uniek penachtig flesje en een intrekbaar kwastje dat het aanbrengen voor beginners gemakkelijk maakt. 

Lees ook

Aanbevolen voor jou