Mode

Stefano Tonchi is de nieuwe Chief Creative Officer van L'Officiel

De illustere editor bekleedt de nieuwe functie bij L'Officiel en zal de leiding hebben over de internationale uitbreidingsstrategie.
Reading time 1 minutes

2020 is goed gestart voor L'Officiel, het nieuwe jaar wordt ingewijd met de bekendmaking van de nieuwe functie voor Stefano Tonchi als Chief Creative Officer. Gewapend met zijn onschatbare ervaring, zal Tonchi de invulling van de 31 edities van L'Officiel wereldwijd leiden. Het begin van het 100-jarig jubileum dit jaar markeert zich met een nieuwe strategie voor de verschillende edities van het magazine, met innovatieve projecten en nieuwe concepten op de agenda.

Tonchi neemt zijn nieuwe rol op vanaf 10 januari 2020, met als grote missie de positie van L'Officiel op digitaal gebied te verzekeren. "L'Officiel heeft een ongelooflijk rijk en historisch erfgoed opgebouwd als een van de eerste modebladen ter wereld. Er is een enorm potentieel voor het tijdschrift om te groeien en te innoveren als een onafhankelijk merk in de digitale wereld", zegt Tonchi, die erg blij is om zich bij het magazine te vervoegen. "Ik kijk er naar uit om met het team samen te werken om wereldwijde 'social content' te ontwikkelen die jongeren over heel de wereld boeit, waarbij mode hand in hand gaat met kunst, cinema en cultuur...".

1578308500606805 amber valletta and stefano tonchi at best performances party 20161578308500974307 stefano and cate blanchett copy
1578308501269744 stefano and emma stone1578308501584986 stefano and justin timberlake
1578308501831800 stefano tonchi naomi campbell

Na 9 jaar bij W magazine te hebben doorgebracht, was Tonchi al een tijdje als consultant betrokken bij L'Officiel. Vandaag neemt hij een centrale rol op voor het magazine, waarvan we hopen op een fantastisch succesverhaal, net als zijn eerdere samenwerkingen met gerenommeerde titels.

Lees ook

Aanbevolen voor jou