Mode

Sevdaliza x Zalando x Adidas: a match made in sneaker heaven

“Gsm’s weg, handen vrij”: Zalando en Adidas moedigen iedereen aan om offline te gaan met de exclusieve “my supercourt, my story” campagne met de Nederlandse Sevdaliza in de hoofdrol.
Reading time 1 minutes

Ter ere van de nieuwe Home of Classics Footwear-collectie van adidas Originals, schakelde het sportlabel modeplatform Zalando in. De campagne moedigt mensen aan om hun GSM’s weg te leggen en zich te concentreren op het hier en nu. Want dat is tenslotte wat telt. 

"In de nieuwe MY SUPERCOURT MY STORY-campagne willen we dat een sneaker de verhalen vertelt die we meemaken. Door dit te doen, wordt de Supercourt voor ons allemaal een partner om mee naar buiten te gaan, onze GSM’s een paar uur achter te laten en te worden geïnspireerd door de realiteit buiten social media", zegt Matthias Haase, Business Owner creative.lab bij Zalando.

Witlederen sneakers kunnen zoveel persoonlijke verhalen vastleggen en vertellen; creativiteit tonen door slijtage, vlekken en vegen. Daarom omarmt de campagne het concept van het laten spreken van ervaringen. Het concept nodigt consumenten uit heel Europa uit om opnieuw contact te maken met de offline-wereld door de sneaker als leeg canvas te gebruiken om hun verhaal te vertellen.
 
"Sevdaliza is de perfecte artiest om dit verhaal te vertellen. Ze overwon tegenslagen en controverse, ontketende haar potentieel en maakte van haar leven een succesverhaal," aldus Matthias.

Shop jouw Adidas Supercourts op Zalando. 89,95 euro.

1562319360389866 fw19 zalando x zalando sevdaliza bts 2 1562319360406126 fw19 zalando x zalando sevdaliza bts 6
1562319360420377 fw19 zalando x zalando sevdaliza bts 7 1562319360372469 fw19 zalando x zalando sevdaliza bts 11
1562319360348159 fw19 zalando x zalando sevdaliza bts 9

Lees ook

Aanbevolen voor jou