Mode

Gucci's Gift Guide 2019 voor de feestdagen is een geniale remake van deze filmklassieker

Aan boord van een cruiseschip, midden in de winter: niet alleen de setting maar ook de looks zijn om jaloers van te worden. De Gucci Gift Giving campagne voor de winter 2019 is een geniale remake van een filmklassieker die je ongetwijfeld kent.
Reading time 1 minutes

Gucci viert het begin van de feestdagen op een manier waar wij jaloers op zijn: zonovergoten stranden en feestjes op een cruise, heupwiegend tussen een eclectische mix van kleurrijk uitgedoste fashionista's die schitteren in hun nieuwste campagne, Gucci Gift Giving 2019. De campagne werd gerealiseerd door Gucci's residence filmmaker, Harmony Korine in samenwerking met Alessandro Michelle, en brengt een collectie van geschenken voor de feestdagen op een geniale manier in beeld. Een moderne remake van The Love Boat, de legendarische filmklassieker uit 1976 over het 'alledaagse' leven op een luxecruiseschip tussen de Amerikaanse beaumonde. Ultra kitsch én een vestimentaire ode aan de jaren zeventig.

In de hoofdrol van de gift collectie: de twee meest iconische patronen van het huis, namelijk de GG Supreme-canvas en het historische Flora-motief. Het is de eerste keer dat het huis beide signaturen in één ontwerp combineert.

Het Flora motief werd in 1966 voor het merk getekend door de Italiaanse illustrator Vittorio Accornero om een zijden sjaal te versieren, een geschenk voor prinses Grace van Monaco. Vandaag zien we het ontwerp van Accornero opnieuw opduiken voor de feestdagen en geeft het een romantisch karakter aan de geschenken met een hoog musthave gehalte. In de collectie vind je een prêt-à-porter lijn, een selectie schoenen en accessoires zoals tassen en juwelen.

Lees ook

Aanbevolen voor jou