Mode

Dior kiest voor virtual reality voor het uittesten van hun accessoires

In een wereld waarin virtual reality-applicaties steeds populairder worden, springt ook Dior op de kar. Na de lancering van een eerste virtual reality ervaring op Facebook ontwikkelt het Franse modehuis een belevenis op Instagram, met de lancering van "Kaleidoscope".

In een wereld waarin virtual reality-applicaties steeds populairder worden, springt ook Dior op de kar. Na de lancering van een eerste virtual reality ervaring op Facebook ontwikkelt het Franse modehuis een belevenis op Instagram, met de lancering van "Kaleidoscope".

De bedoeling? Dat iedereen de DiorSoLight zonnebrillen en de Christian Dior J'Adior hoofdbanden virtueel kan testen. De filter past zich perfect aan aan je gezicht en de accessoires zijn geïnspireerd op de lente-zomercollectie 2019, van Dior. Het thema luidt 'dans', en daarvoor wordt frequent gebruik gemaakt van abstracte patronen.

Virtual reality wordt steeds accurater. Zo werkten Kay Jewelers en Swarovski reeds samen met Snapchat voor het uittesten van hun sieraden.

Lees ook

Aanbevolen voor jou